mag. Andreja Ivartnik Kanduč
Smart-Com d.o.o.
Mag. Andreja Ivartnik Kanduč se je Smart Comu pridružila leta 2005. Kot vodja izobraževalnega centra, v okviru katerega smo razvili lastna izobraževanja s področja ICT tehnologij, je kot novost na slovensko tržišče leta 2007 pripeljala metodologijo produktnega vodenja, ki jo je razvila PDMA (Product Development Management Association). Andreja je uspešno pridobila tudi certifikat in naziv New Product Development Professional. Z oktobrom 2007 je bila imenovana za direktorico prodaje in marketinga v Smart Comu.
Mag. Andreja Ivartnik Kanduč kot mag. elektrotehnike pri svojem delu uporablja bogate izkušnje iz svojih začetkov kot mlade raziskovalke na Fakulteti za elektrotehniko ter praktična znanja iz gospodarstva, kjer je v sodelovala pri razvoju testnih naprav v Elektroniki Velenje. V letih 1998 do 2001 se je dodobra spoznala z enimi najbolj povezanih in dodelanih IT sistemov – informacijskimi rešitvami v avto industriji, saj je vodila IT oddelek na Porsche Slovenija. Slovenski trg IKT zelo dobro pozna, saj je štiri leta vodila Združenje za informatiko in telekomunikacije, ki je v tistem času združevalo 1200 slovenskih podjetij. Andreja je aktivna v Društvu slovenskih informatikov, saj že četrto leto sodeluje v programskem odboru tega društva. V upravnem odboru Združenja za informatiko in telekomunikacije in v Tehnološki mreži ICT je predstavnica podjetja Smart Com.
Kot direktorica prodaje in marketinga v Smart Comu si Andreja prizadeva za učinkovito in kvalitetno podporo Smart Comovim naročnikom, ki s svojimi investicijami v IKT razvijajo in širijo svojo dejavnost. Njen osebni izziv je uveljaviti Smart Com kot uspešno izvozno usmerjeno podjetje, ki z svojimi produkti in storitvami omogoča rast in razvoj svojim naročnikom.